Rólam


Király Anikónak hívnak. Nem írom le, hány éves vagyok, különben minden évben javíthatnám a bemutatkozás szövegét. Újságírást tanultam, ám kiderült, hogy a kész tényeknél jobban megy a kitalált történetek írása. Jelenleg grafikus képzésre járok (már nem, mert azóta levizsgáztam), és ha éppen nem rajzolok vagy tervezek, akkor festek, ragasztok. Könyvekkel az előbb felsorolt tevékenységek egyikét sem teszem, viszont kedvtelésből illusztrációkat készítek. Emellett minden szabad időmet írással töltöm. Szeretek nevetni, ezért általában olyan történeteket írok, amelyek megmosolyogtatják az embert. Sírni nem szeretek, így értelemszerűen könnycsatornákat hergelő iromány ritkán kerül ki a kezem alól. 
2012-ben, a világvége napján döntöttem el, hogy író leszek. Bár a világnak még nem lett vége, 2017-re ráléptem az írói lét felé vezető rögös útra. Még nincsen hozzávaló túracipőm, de idővel majd csak szerzek egyet.
2018-ban jelent meg első regényem, a Strand, papucs, szerelem.
 
Fotó: Krisztina Szalmas Photography